Opera 7 Final naast Opera 6.05

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwol

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2000
Sinds enige tijd gebruik ik de Nederlandse versie van Opera 6.05 naar alle tevredenheid.
Sinds vandaag is de Final Opera 7.0 te downloaden.
Wel in het Engels maar geen probleem voor mij.
Ter informatie ook Explorer 6.0 draait goed parallel met Opera 6.05.Geen probleem en beiden geinstalleerd.
Kan ik hier nu ook nog Opera 7.0 (los werkend) bij installeren ??

Zodra je Opera 7 in een andere directory gooit is er geen enkel probleem. Ik heb het al een tijdje op die manier draaien. En ze "bijten" elkaar niet.

Ik gebruik de opera beta's naast opera 6.05 en dat gaat prima. Ga de final versie maar eens dowen

ik had deze week nog de 6.05 ,de 7 beta 2 en IE6 naast elkaar en geen problemen, wel stond opera 7 als default en gebeurde het ook wel eens dat mijn opera opstartte als ik op één van mijn favorieten (in IE) klikte.
nu heb ik de 7 final en daarvoor heb ik toch eerst de 2 oudere versies eraf gegooid, grtz, ;)

Ik heb Opera 7.01 nu ook lopen. Echter doet ie nog moeilijk bij MSN-websites (hotmail, eerst het bericht dat ie niet helemaal compitabel is, en daarna weergaveproblemen zoals het missen van bepaalde knoppen en dergelijke). Heb naast opera ook Mozilla! en IE (duh..!) lopen . De eerste eigenlijk alleen omdat die de weergave poblemen niet heeft die Opera wel heeft. Ben ik de enige met weergave problemen met Opera 7?

Nee je bent niet de enige, maar dit ligt niet zozeer aan Opera als wel aan de makers van websites. Zodra je naar een pagina browst herkent de website (eigenlijk de webserver) welke browser je gebruikt. Zo ook hotmail. Maar er is geen enkel probleem met Opera en Hotmail. Wel tussen Opera en Microsoft is gebleken. Als je Opera
echt wilt gebruiken kun je dit proberen, dat zou aanzienlijk moeten helpen.
Ga naar:
- File
- Preferences
- Network
- Browser identification (Links bovenaan)
- Kies MSIE6 (internet explorer 6)
Nu ziet iedere website jouw browser als Internet Explorer en de problemen zijn opgelost.

Ja, dit is inderdaad krom en tevens goed voor de cijfers van M$ voor het gebruik van Internet Explorer, want jouw browser wordt nu op die manier meegeteld en niet als Opera.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan