Opera blokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker543

Banned
Lid geworden
7 feb 2010
Hallo leden,

Ik heb zo pas Opera 10.50 geïnstalleerd uit nieuwsgierigheid. Er word over deze browser gezegd dat dit de snelste op het moment moet zijn. Ik ben zelf een Mozilla Firefox gebruiker.

Wat mij meteen opviel is dat de afbeeldingen op websites nogal blokkerig op het scherm word weergegeven. (Vooral de randen ervan zijn niet scherp). Dat heb ik totaal niet met IE en/of Firefox.

Hoe kan dit? Ik heb alle instellingen doorgenomen maar krijg geen beter resultaat. Of heeft Opera hier op bezuinigd vandaar dat ie sneller is of dat niet?

Groet.

Wat bedoel je precies met blokkerig? Ik ben zelf een Firefox gebruiker, en daarnet even Opera geinstalleerd, Ik heb nergens last van. En het is waar dat Opera razendsnel is..!! Waarschijnlijk is het beste om Opera te de-installeren en opnieuw installeren. Meestal is het probleem dan opgelost...succes:thumb:

Als je gaat de-installeren gebruik dan de Revo uninstaller daarvoor. De free version. Deze uninstaller haalt ook alle achtergebleven register troep weg. Daarna Ccleaner erover en Opera opnieuw downloaden en installeren.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de oorzaak al gevonden. Als de Turbo Modus aan staat dan krijg je de webpagina's in minder kwaliteit te zien. :o

Weten wij dat ook weer. :p

OOOPS, dat is iets wat ik vergeten was the vertellen...sorry:o Glad the problem is solved:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan