opera onstabiel en traag met hyven

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Heb het volgende probleem met Opera, als ik bv naar Marktplaats .nl ga en daar op een artikel of foto klik krijg ik een volgende pagina maar als ik op terug klik als ik naar de vorige pagina wil dan ben ik ineens terug bij het begin.:shocked:

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Klik je niet op Snel terug in plaats van Terug?
Gebeurd dit ook als je naar een pagina teruggaat met de Backspace toets (is de terug fuctie)?

Klik je niet op Snel terug in plaats van Terug?
Gebeurd dit ook als je naar een pagina teruggaat met de Backspace toets (is de terug fuctie)?

Nee klik dan niet op snel terug, maar de backspace heb ik daar nog nooit voor gebruikt alleen om iets te verwijderen dus dat weet ik niet. Zal ik uitproberen. Hij doet het niet op alle sites.

Nee klik dan niet op snel terug, maar de backspace heb ik daar nog nooit voor gebruikt alleen om iets te verwijderen dus dat weet ik niet. Zal ik uitproberen. Hij doet het niet op alle sites.

Met de backspaceknop lukt het wel. Heb nog een probleem kan niets met de knoppen in de werkbalken doen, ik bedoel dus indelen zoals ik dat wil en knoppen toevoegen lukt ook niet. Als ik naar aanpassen ga en dan knoppen krijg ik wel een leuk rijtje maar kan er niets mee. Het lijkt bevroren.?

Laatst bewerkt:
Vanuit het aanpastvenster kun je de knoppen naar de werkbalk slepen. Dat lukt ook niet niet? Op die manier kun je de werkbalk geheel naar eigen wens indelen.

En voor wat betreft de backspaceknop. Waarschijnlijk gebruik je dan toch de verkeerde Terug knop. De backspaceknop heeft namelijk dezelfde functie als de terugknop.

Dank je wel!!! Nou heb ik het door, nu kan ik tenminste indelen zoals ik dat wil. En wat die gewone terug knop betreft dat veranderd niet dus gebruik ik maar de backspace is ook goed. Verder geen problemen. Alleen is depc wat trager geworden kan dat liggen aan het feit dat ik nu 2 internet sites heb?

Groetjes Reinette:thumb::D

Nee lijkt me niet. Opera is over het algemeen een zeer snelle browser. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor systeem je hebt. :)

Dat zal dan altijd wel goed zijn. Dit zijn namelijk je aanbevolen systeemeisen:
Recommended configuration for Opera 9:
Pentium II class system with 64 MB of RAM and at least 50 MB of free disk space
Windows 98 or higher
Wat verder de oorzaak kan zijn weet ik niet. Het is echt na de installatie van Opera slechter geworden?

Ja dat klopt, maar ik heb hiervoor een virus gehad een trojan installer die is verwijderd met hulp van nucia.nl

Gebruik de ingebouwde muisnavigatie eens, even wennen maar dan supersnel navigeren. Is inmiddels ook voor ie7 en firefox 3/beta5 te krijgen.

Het lag wel degelijk aan Opera, want sinds ik Opera heb vervangen door Mozilla Firefox gaat alles beter.

Bedankt voor jullie hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan