Opera rare google error

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
hallo,

ik krijg een error melding als ik naar men gmail wil of probeer inteloggen ik heb dit opgenomen met hypercam en de link staat hieronder, en omdat hypercam draaide werkte het inloggen wel, ik denk namelijk dat het aan ESET smart security 5 ligt als ik film is die in gamemodus en toen werkt het deel.

Link naar video van probleem: HIER (video is nu online) :rolleyes: A.U.B. hele video bekijken laatste tekst is ook belangrijk :P

Laatst bewerkt:
:confused: Waarom vertel je niet gewoon wat het probleem is? Heb niet zo'n zin een filmpje te kijken waar ik je het probleem uit kan zien typen.

ja,

het is omdat als ik dit op google zoek kan ik niks vinden en als ik het op gmail probeer zie je een andere melding dan bij het inloggen bij het inloggen staat er cookie chek en bij mail weer iets anders dus ik wou het laten zien voor de duidelijk heid

EDIT:

melding bij mail:

405. That’s an error.

The request method ET is inappropriate for the URL /mail/u/0/. That’s all we know.

melding bij inloggen:

405. That’s an error.

The request method ET is inappropriate for the URL /CheckCookie. That’s all we know.

als je het op google zoekt vind je niks :(

Zo Beter: Naarling :P

Laatst bewerkt:
Heb je het probleem ook bij andere browsers of alleen bij Opera? Heb je het probleem ook als ESET helemaal uit staat?

EDIT: Deze kerel loste z'n probleem met EST op door de HTTPS scanner uit te zetten.

EDIT2: Met een beetje googlen vond ik iemand op het Opera forum die hetzelfde probleem had als jij. Volgens één van de mensen bij Opera kan het worden veroorzaakt door malware op je systeem.

ja,
het is omdat als ik dit op google zoek kan ik niks vinden en als ik het op gmail probeer zie je een andere melding dan bij het inloggen bij het inloggen staat er cookie chek en bij mail weer iets anders dus ik wou het laten zien voor de duidelijkheid
Gebruik dan gewoon screenshots, dat gaat een stuk sneller.

Laatst bewerkt:
ik denk geen malware,

ik scan de pc best vaak met ESEt smart security 5 en ook met mbam (malwarebyte) dus ik denk dat er geen virus op zitten :P

en als ik HTTPS scanner uit zet is het dan nog veilig en ik heb dit ook soms in firefox maar dan weer net iets anders met certificate enzo

heb HTTPS controle uitgezet,

ik heb niet langer deze error maar, ESET zegt dat het wel veilig is maar ik denk dat het mindr vilig is, maar wat is er nu minder veilig? want ik heb wel iets uit gezet :P

EDIT:

Dank je het is opglost, (best goed voor de naam : Naarling hahahahahhaahh :cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan