Opera sneltoets werkt niet meer?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cafe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cafe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
Hallo allemaal!

Werd wel tijd dat ik me hier maar eens aanmelde ;)

Ik heb sinds kort een voor mij nogal vervelend probleem.
Ik heb bij 't browsen vaak nogal wat vensters open (ik heb een hekel aan browsen met tabs, daar ik op die manier altijd per ongeluk paginas weggooi die ik vervolgens nooit meer terug vind) en ik gebruik de sneltoets combinatie "ctrl+n" heel vaak.

Ik geloof sinds vandaag (ik gebruik Opera niet elke dag) doet Opera wat anders.
In plaats van dezelfde pagina in een nieuw venster te openen, gaat Opera nu naar een pagina met "snelkiezer". Hier heb ik dus helemaal niets aan.
Ik kan natuurlijk een nieuw (blanko) pagina openen en vervolgens met CTRL+C en CTRL+V de url in de blanco pagina kopieren maar dit is erg omslachtig

Ik heb al in "extra-voorkeuren" gebladerd maar kom er niet uit.
Ik kon heel veel sneltoets combo's veranderen (wist niet eens dat er zo veel waren) maar "ctrl n" zat er niet bij.

Ik heb ook geprobeerd om "ctrl n" handmatig aan de lijst met sneltoetsen toe te voegen maar dit werkt niet.
Bovendien geeft Opera dan ook niet aan dat deze sneltoets al in gebruik is (wordt al gebruikt voor dat snelkies dinges) dus ik doe blijkbaar iets fout hier.

Google hielp me ook niet verder.

Weet iemand hier hoe ik Opera zo in kan stellen dat wannneer ik CTRL en N tegelijk indruk, Opera een nieuw venster opent met dezelfde internetpagina zoals IE dat doet?

Vriendelijke groet ;)

Edit:Ik ben zover dat íe nu niet meer dat snelkies ding opent maar een blanco nieuwe pagina. (staat een knop rechts onderin waar je snelkies kan verbergen en verstoppen)
Weet echter nog steeds niet hoe ik met CTRL+N een nieuw venster kan openen met dezelfde internet pagina i.p.v. een blanco pagina.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan