Opera, vernieuwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Zit met een probleem.

Ik gebruik als browser Opera. Het probleem is ik bijvoorbeeld, een bericht hier om helpmij zit te lezen, en ik druk op 'Home' dan vernieuwd die de pagina niet. Dus zie ik nog steeds de laatste 25 vragen (die ik dus voordat ik het bericht ging lezen ook al zag). Ondertussen komt er dan wel eens een topic a.k.a vraag. Als ik dan op vernieuwen (herladen in Opera) klik, zie ik wel opeens de nieuwe vragen staan. Ook als ik Opera heb afgesloten en een uur later kom ik er op en ga naar helpmij, zie ik nog steeds dezelfde 25 vragen die ik een uur geleden ook al zag.

In IE of FF heb ik deze problemen niet, maar in opera wel. :confused:

Wie o wie, helpt mij:) Is best vervelend namelijk. Moet iets downloaden? Een plugin? Weet ik et ...
Of kan het niet? :(

Alvast bedankt!:thumb:

edit: Na het plaatsen van mijn vraag klik ik op 'Home'. En mijn vraag staat er niet bij, na op de knop Herladen (vernieuwen) geklikt te hebben staat ie er weer :mad:

Dat probleem is een van de redenen dat ik weer van opera ben afgestapt, ook een goede ondersteuning voor autoaanvullen is er niet, er bestaat wel een script voor maar als je dan google opstart dan kan je niet meteen beginnen met typen maar moet je eerst met de muis in het veld klikken

Jammer!

Hoi,

Hmm ... dat klinkt niet leuk!

maar goed wie weet, is er iemand die mij kan helpen :rolleyes: :)

Ik wacht nog even af:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan