Operation Flashpoint Dragon Rising

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djoker64

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
Berichten
8
Hallo allemaal,

Ik heb eens een vraagje.
Ik heb gisteren Operation Flashpoint Dragon Rising gedownload. Alles ging goed met de installatie enzo. Alleen als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een cd. Nu heb ik een no-cd crack in de map gezet. Alleen nu vraagt hij het nog. Wat moet ik nu doen?

Gr
 
We mogen niet aangeven waar je een crack vandaan haalt, helpen bij het installeren ervan mag wel.

@ ts, je hebt de crack in de map geplaatst zeg je, heb je hierbij ook de vraag gekregen of je het bestaande bestand wilt vervangen? Je plaatst de crack nameljik over de originele .exe van het spel. De crack zomaar in een map plaatsen heeft echter geen nut.

Dus heb je die vraag niet gehad, dan heb je de crack waarschijnlijk op de verkeerde plaats gezet.
 
We mogen niet aangeven waar je een crack vandaan haalt, helpen bij het installeren ervan mag wel.

@ ts, je hebt de crack in de map geplaatst zeg je, heb je hierbij ook de vraag gekregen of je het bestaande bestand wilt vervangen? Je plaatst de crack nameljik over de originele .exe van het spel. De crack zomaar in een map plaatsen heeft echter geen nut.

Dus heb je die vraag niet gehad, dan heb je de crack waarschijnlijk op de verkeerde plaats gezet.

Oke, ja. Ik kreeg geen melding om een bestand te vervangen. Dus daar zou het wel eens aan kunnen liggen. Ik ga nog een keer proberen.

Gr
 
Ik heb het opnieuw geinstalleerd. Bestanden vervangen en nu vraagt hij nog steeds om cd. Ik heb al 2 verschillende cracks geprobeerd, maar dit werkt dus niet. Wat nu?

Gr
 
En nu kreeg je wel de vraag het originele bestand te vervangen? Dat geef je namelijk niet aan.
 
Wat geeft de .nfo voor instructies? Die kan je openen met kladblok en kreeg je bij de download (meestal zit ie er netjes bij).
 
Wat geeft de .nfo voor instructies? Die kan je openen met kladblok en kreeg je bij de download (meestal zit ie er netjes bij).

1. Unrar.
2. Burn or mount the image.
3. Install the game.
4. Copy over the cracked content located on the dvd.
5. Play the game.
6. Support the software developers. If you like this game, BUY IT!

???
 
Hhmm, dan gaat er toch iets mis met de crack. Maar ik kan vanuit hier niet zien wat. De instructies zijn exact zoals ik al beschreven had.
 
Hhmm, dan gaat er toch iets mis met de crack. Maar ik kan vanuit hier niet zien wat. De instructies zijn exact zoals ik al beschreven had.

Oke, ach. Ik kijk wel, Het heeft niet echt haast zeg maar. En anders pech gehad hoor..
Bedankt voor het helpen in ieder geval!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan