operation flashpoint instal code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bebetok

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
hey,
nu heb ik toenet Operation Flashpoint GOTY edition GEKOCHT, maar nu kan ik nergens een instalatiecode vinden. ja zo kan ik em niet spelen natuurlijk.

er staat dat ie achterop de Manual staat, maar die staat op een cdrom die erbij zit, maarja... daar staat geen code op.

hoe moet ik em nu instaleren? beetje slechte versie dit.
kan elke code erop? heeft iemand eentje voor me?

helllpppp kwil nog wel spelen vandaag :)

groeten,
bebetok

Achterkant van het boekje, binnenkant cd-hoesje etc. Kijk nog maar ff goed, want hij is er heus wel. Of je moet em 2e hands hebben gekocht.

nee!

hé ik stel de vraag niet voor niets, haha.
ik heb dat hele ding al gesloopt om te kijken waar ie zit. maar er staat gewoon nergens iets!
dat boekje... ja er zit wel een boekje bij, maar dat is een kaart met de knoppen erop.

NIETS. helemaal nergens staat ie. belachelijk gewoon.

hoe verder?

Re: nee!

Geplaatst door Bebetok
hé ik stel de vraag niet voor niets, haha.
ik heb dat hele ding al gesloopt om te kijken waar ie zit. maar er staat gewoon nergens iets!
dat boekje... ja er zit wel een boekje bij, maar dat is een kaart met de knoppen erop.

NIETS. helemaal nergens staat ie. belachelijk gewoon.

hoe verder?

Zit er een boekje bij of niet? Dus niet een kaart, maar een echt boekje.

nee, die staat op een 3e cdrom
het zijn 3 cdroms. met het originele spel, ééntje met de add-ons en eentje met muziek en de manual --> het boekje dus.
dat boekje bekijk je via Acrobat. en als je dan op 'achterkant' van dat boekje kijkt, zie je wel staan van: dit is de code, maar daaronder geen code, maar een witte vlak.

NERGENS GEWOON.... :(

Omruilen dan maar. Er _moet_ wel een normaal boekje bijzitten. Anders weet ik et ook niet.

Heb je het spel 2ehands ofniet?

nee, gewoon bij de Free Record Shop.

maar zoals eerder gezegd, vaak bij die budget spellen (want het is zo'n bestseller spel) zit dat boekje op de cdrom.
dus ergens wel begrijpelijk... maar plaats die code dan ergens anders.

iemand tijdelijke oplossing? code creator ofzo?

Geplaatst door Bebetok
nee, gewoon bij de Free Record Shop.

maar zoals eerder gezegd, vaak bij die budget spellen (want het is zo'n bestseller spel) zit dat boekje op de cdrom.
dus ergens wel begrijpelijk... maar plaats die code dan ergens anders.

iemand tijdelijke oplossing? code creator ofzo?

Je mag hier niet vragen om codes. Dat wordt dus zelfstudie. :)

oja dat is waar.. :)

goed...
heeft er iemand 'een' (die dus) oplossing en kan die even persoonlijk verteld worden? :) :)

alvast HARTELIJK bedankt!

groeten,
bebetok

ik ben geslaagd voor mijn zelfstudie!

het is gelukt. via via via via............

bedankt voor de hulp.

ik ga gamen.
groet,
bebetok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan