*snik* het ergste wat iemand op pc-gebied kan overkomen is mij afgelopen week gebeurd: Ik zat in Word te werken, toen spontaan de pc uitviel. Hij ging niet meer opnieuw aan, en leek "dood". Ik rook achter de kast, bij de voeding al een erge brandlucht, en dacht meteen: kapotte voeding! In de winkel een nieuwe voeding erin geschroefd: Nog steeds dood!...
Wat bleek nu: Naast de voeding was zowat ALLES kapot: moederbord, processor, videokaart, dvd-speler, dvd-brander, en het ergste: allebei mijn harde schijven. In één klap dus al mijn data kwijt!!! (stom--stom--stom---slechts gedeeltelijk een backup van!)
het enige wat nog werkte was mijn geheugen de de geluidskaart...
Ik heb dus ongeveer een nieuwe pc moeten kopen.... :evil:
Mijn vraag is nu: Wat kan er in hemelsnaam zijn gebeurd, waardoor in één tel heel mijn pc naar de verdoemenis is geholpen? Ik heb al eens vaker een kapotte voeding gehad, maar dat was dan op te lossen door een nieuwe voeding.
Hoe kon dit gebeuren??
thanx
Wat bleek nu: Naast de voeding was zowat ALLES kapot: moederbord, processor, videokaart, dvd-speler, dvd-brander, en het ergste: allebei mijn harde schijven. In één klap dus al mijn data kwijt!!! (stom--stom--stom---slechts gedeeltelijk een backup van!)
het enige wat nog werkte was mijn geheugen de de geluidskaart...
Ik heb dus ongeveer een nieuwe pc moeten kopen.... :evil:
Mijn vraag is nu: Wat kan er in hemelsnaam zijn gebeurd, waardoor in één tel heel mijn pc naar de verdoemenis is geholpen? Ik heb al eens vaker een kapotte voeding gehad, maar dat was dan op te lossen door een nieuwe voeding.
Hoe kon dit gebeuren??
thanx