[Opgelost] 2 apparaten niet tegelijk online.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosgrandioos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
UPDATE:Het probleem was dat UPC 1 IP adres doorstuurde en mijn hub dus ook maar 1, ik heb er een router tussen gehangen en alles werkt nu perfect. Dus zit je met hetzelfde probleem hang er een router tussen!

Hallo,

Ik ben onlangs verhuisd en heb UPC Fiber Power 25 internet met een Telefoon/internet modem van Touchstone. Ik had in het begin al problemen om mijn computer op internet te krijgen in de zin van "hij herkend wel een netwerk maar gaat niet online". Maar na het modem erin en eruit te halen ging het goed.

Toen zat er al een hub tussen want ik wil namelijk ook met mijn Playstation 3 online maar hij kon geen IP adres opvragen. Paar keer router uit en in het stopcontact gedaan. En er veranderde niks. Toen had ik de computer uitgezet (standby) en trok ik de router eruit en er weer in en toen deed de Playstation 3 het gewoon online maar je raad het al. De computer niet die had weer problemen om op internet te komen maar hij herkende het netwerk al wel.

Toen heb ik er nog een andere hub tussen gedaan daar kreeg ik wel een ip adres van de PS3 maar kon hij niet op internet, en de computer wou ook niet op internet.

Als ik de IP van mijn router in de URL tik dan zie ik wel het een en ander maar ik kan niks veranderen als NAT en uPnP e.d.

Dus ik zit nu met een probleempje ik kan ze niet tegelijk online krijgen, kan iemand mij misschien helpen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan