[Opgelost] Partitie accepteert geen installatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Ik had voorheen al mijn spellen op D staan maar als ik dit nu probeer zegt de Pc dat als ik het spel op die lokatie installeer, het systeem instabiel kan worden?

Laatst bewerkt:
Maak eens een duidelijk screenshot ervan en zet die hier eens neer, of van diskmanagement, kan ook.

Bij deze

Pc Details; Win7 64bit/ Mobo MSI 790GX G65/ GPU AMD Radeon HD5770 Crossfire

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Indien je de partitie kunt weghalen en opnieuw kunt maken zou dat miss kunnen helpen, staat wel al wat op, is dat te verplaatsen?

Er is zo niets vreemds te zien aan die partitie maar er kan best iets mis zijn in de partitietabel.

PS, je zou de bootpartitie kunnen controleren, zo ook de informatie van de schijf met TestDisk.
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Laatst bewerkt:
Als hij geformatteerd is staat er toch niets meer op? Niet wat ik erop heb gezet in ieder geval.

Weer Partition Master gebruiken of kan dit ook via Windows zelf? De D bij C invoegen en dan weer apart maken bedoel ik.

Maakt niet uit welke je gebruikt, als er een partitie wordt verwijderd en er wordt een nieuwe aangemaakt wordt de tabel aangepast en hopelijk is daarmee het probleem verholpen.
Dus niet invoegen ofzo, partitie verwijderen en een nieuwe primaire partitie aanmaken, helaas moet die ook in ntfs worden geformateerd.

Maare, als je kijkt staat er 14% op.

ik heb die 14% er niet opgezet en weet ook niet wat dat is. Straks verwijder ik D en kan ik niets meer??

Verwijderen gaat via schijfbeheer? En hoe zorg ik dat C ongestoord blijft?

Edit. Ben maar aan de gang gegaan. D-partitie verwijderd via schijfbeheer en nieuw volume laten maken. Pc heropgestart en... Installatie Crysis 2 loopt!!!

Aangezien de pc normaal opstart ga ik ervan uit dat ik verder niets hoef te doen. Ben blij dat ik weer verder kan dank dank dank dank!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan