opgenomen LG B2100 Sound

Status
Niet open voor verdere reacties.

hetlamoen

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
hallo
ik heb een LG B2100
Hoe kan je als ik vragen mag Als je iets opneemt(stemrecorder) het instellen als Ringtone off is dat niet mogelijk..??
Help me..
Groetjes HL:love:

lg b2100

hallo hoelang gaan jullie batterij mee?? mijn batterij 4 dagen terwijl ik alles goed heb gedaan!!!! op verschillense internet sites staat van 200uur tot 250uur klopt dit?!?!

reageer graaag!!

hallo hoelang gaan jullie batterij mee?? mijn batterij 4 dagen terwijl ik alles goed heb gedaan!!!! op verschillense internet sites staat van 200uur tot 250uur klopt dit?!?!

reageer graaag!!

Dat van 200-250 uur standby is onder ideale omstandigheden , dus niet bellen,smsen e.d maar die waarden wat de fabriekanten opgeven wordt in de praktijk nooit gehaald.Mijn N80 van Nokia gaat maar 1 a 2 dagen mee , dus die 4 dagen van jou daar ben ik jaloers op. :D

hallo
ik heb een LG B2100
Hoe kan je als ik vragen mag Als je iets opneemt(stemrecorder) het instellen als Ringtone off is dat niet mogelijk..??
Help me..
Groetjes HL:love:

Wanneer je een geluidsfragment heb opgenomen ga je via het menu naar de map waar dat bestand is opgeslagen, open de map en selecteer het bestand, kies by optie's instellen als beltoon. Of heb je deze mogelijkheid niet op je gsm ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan