Opgenomen via Camera iPhone 4 in iTunes nergens te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Heb me echt plat gezocht op Google, YouTube, Apple website etc etc maar kan het echt niet vinden. Heb een aantal dingen opgenomen via de camera op mijn iPhone. Ook een aantal foto's gemaakt. Kan deze gewoon terugkijken op mijn iPhone maar wilde dit graag naar mijn PC overzetten. Nu kan ik dit niet met iTunes! Ik vind daar nergens mijn opgenomen bestanden. Wel enige films die ik van PC naar iPhone heb gezet maar niet andersom... Ook niet na synchroniseren. Wat moet ik nu doen?

Groet,

Als het goed is moet je je naar Deze computer > iphone 4 gaan dat kan je openen en daar staat de foto's en video's.
Dit heb ik jaren geleden zo gedaan op mijn ipod touch 1g met screenshot maken van het scherm stonden die daar ook. Ik weet dit niet helemaal zeker meer als het niet klopt mag je er wat van zeggen :D

Dit kan niet dit is afgeschermd van Apple. Je moet het via iTunes doen.

OMG gevonden! Dank je! Dit was vroeger niet met mijn iPod! Thanks !!!! :thumb::thumb::thumb::thumb: Eindelijk gevonden!

Even om dit topic heel mooi mee af te sluiten:

De videokwaliteit is echt prachtig voor zo'n apparaat! :thumb:
Nogmaals bedankt. Ik kan vanaf daar ook naar mijn foto's zoeken. Deden ze dat maar met muziek :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan