Ik zit met een probleempje...wie kan mij helpen....
Wij hebben een kasboek bijgehouden en op een andere station dan c:\
Om precies te zijn heb ik het allemaal geinstaleerd op een cd-rw zodat de kasboek alleen via die cd is te gebruiken...
Maar nu het probleem
Wij willen nu dus weer verder met de kasboek, nadat we nu een nieuwe pc hebben...
Maar nu blijkt het niet meer te werken...
Ik denk dat dat komt omdat voorheen de cd-rw station op station E:/ was, en nu is dit D: geworden
Maar ik kan het mis hebben, is er niet iets, dat ik de weggeschreven data kan veranderen, zodat het nu ook te openen is in de nieuwe cd-rw..... Ik kan n.l. niet de stations een andere letter geven, omdat hier juist de recovery op de E: Station staat...
Is het allemaal een beetje te snappen hoe ik het omschrijf???
Hoop dat er hulp komt en dat ik niet weer alles opnieu moet invoeren
Gr.Kelmir
Wij hebben een kasboek bijgehouden en op een andere station dan c:\
Om precies te zijn heb ik het allemaal geinstaleerd op een cd-rw zodat de kasboek alleen via die cd is te gebruiken...
Maar nu het probleem
Wij willen nu dus weer verder met de kasboek, nadat we nu een nieuwe pc hebben...
Maar nu blijkt het niet meer te werken...
Ik denk dat dat komt omdat voorheen de cd-rw station op station E:/ was, en nu is dit D: geworden
Maar ik kan het mis hebben, is er niet iets, dat ik de weggeschreven data kan veranderen, zodat het nu ook te openen is in de nieuwe cd-rw..... Ik kan n.l. niet de stations een andere letter geven, omdat hier juist de recovery op de E: Station staat...
Is het allemaal een beetje te snappen hoe ik het omschrijf???
Hoop dat er hulp komt en dat ik niet weer alles opnieu moet invoeren
Gr.Kelmir