opgeslagen muziek bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.keizer

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2003
Berichten
48
Om onbekende reden ben ik al mijn muziek bezteanden kwijt. De map bestaat nog wel maar is leeg.
Toets ik bij zoeken de naam van een willekeurig muziek beztand in dan wordt aangegeven dta het bestand gweoon in de map is opgeslagen. kan ook dan het muziek besatnd afspelen. Kortom het blijkt nog ergens aanwezig te zijn. Hoe kan ik de baestanden weer terugplaatsen??
Gr
Jan
 
heb je niet aangevinkt dat het verborgen moet zijn?
ga naar configuratiescherm>mapopties>weergave>aanvinken verborgen bestanden weergeven.
Ga naar de map en kijk of ze er weer staan.
Als ze er staan dan allemaal blauw maken dan Rmuisknop en vinkje weghalen bij verborgen.


Ik ben er wel vanuit gegaan dat je de xp versie van windows hebt.Dat meld je er namelijk niet bij.:confused:
 
Laatst bewerkt:
nog niet opgelost

Ik heb windows 98
Als ik bij mapoties aanvink: verborgen bestande weergeven zie ik ze nog niet terug op de oude plek
 
nou als je bij zoeken die bestanden wel vind dan staat er toch achter waar ze staan?Welke letters staan erachter bijv. C:/my shared folder/mp3 ofzo.
Geven ze de map dan aan?
Of een nieuwe plek?
Staan ze in een andere map dan kopieer je ze naar de map waar ze stonden.
Of je sleept ze naar die betreffende map.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan :thumb:
Was toch geen muziek van BZN he,aangezien je gebruikersnaam?:D :D

ps Zet in mapopties nog even terug dat je geen verborgen bestanden weergeeft want dan kun je weleens belangrijke bestanden deleten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan