homoerectus
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2013
Een door mij een paar jaar geleden naar een kennis verstuurde email met bijlage heb ik naar mijzelf doorgestuurd. Reden het origineel was ik kwijt. Daarna heb ik de bijlage, waar het mij dus om te doen was, opgeslagen onder Mijn Documenten. Daarna geprobeerd om het header-htm document (in Word) te openen.
Dit bleek niet mogelijk. Op de onderste balk verscheen alleen een rode cirkel met een rode streep erdoorheen en de tekst: web sites met beperkte toegang. Vervolgens na dubbelklik op Internetopties-Beveiliging. Het is de site met de cookie-instelling, etc. Het is me niet duidelijk wat ik hier moet doen om alsnog het document te kunnen openen. Heeft iemand hiermee ervaring. Wat te doen?
Ik werk met Windows XP.
Homoerectus.
Dit bleek niet mogelijk. Op de onderste balk verscheen alleen een rode cirkel met een rode streep erdoorheen en de tekst: web sites met beperkte toegang. Vervolgens na dubbelklik op Internetopties-Beveiliging. Het is de site met de cookie-instelling, etc. Het is me niet duidelijk wat ik hier moet doen om alsnog het document te kunnen openen. Heeft iemand hiermee ervaring. Wat te doen?
Ik werk met Windows XP.
Homoerectus.