opgeslagen xp bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Ik draai onder xp pro nu is mijn vraag xp slaat al zijn update bestanden op in de verkenner in de windows map dit zijn er onderhand wel tussen de 30 en de 40 en nemen zo aardig wat ruimte in.
Mijn vraag is moet ik dit ten alle tijden laten staan of kan ik ze gewoon verwijderen.

als jij alle mappies bedoelt die o.a. het woord "uninstall" bevatten en die "lichtblauw" worden weergegeven ?

Die zijn m.i. nodig om in voorkomende gevallen de geinstalleerde update van windows weer te kunnen de-installeren. Als je ze verwijderd heb je een probleem als dat nodig is! ALS je de ruimte echt hard nodig hebt, dan zou je kunnen overwegen om ze naar een cdrw te verplaatsen en eventueel later, als je ze nodig hebt, terug te plaatsen in de map Windows.

Daar komt nog bij dat ik echt niet zeker weet of AL DIE bestanden met de-installatie te maken hebben. Verplaats ze eens (andere map of cdrw) en kijk of er "rare" dingen gebeuren...... Je kan de situatie altijd weer herstellen.

dat zijn inderdaad de mappen die ik bedoel helaas ben ik niet in het bezit van een cdrw dus ik zal ze dan maar laten staan he.
(sorry voor de late reactie maar ik moest helaas werken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan