• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ophalen orders uit database-02

Status
Niet open voor verdere reacties.

Developer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Goede dag allemaal.

In september ben ik bezig geweest om via een makro bepaalde orders uit een andere excel file op te kunnen halen. dit aan de hand van een week nummer welke in de orders is opgeslagen.
Gonzo 31 / SNB en nog een paar andere hebben me hierbij proberen te helpen..

Ik zit nu in mijn project zover dat ik op de een of andere manier dit echt werkend moet zien te krijgen.
Echter.. met de makro zoals deze gemaakt is door Gonzo 31 .. krijg ik niet het gewenste resultaat te zien ..

Zouden jullie her svp nog eens naar willen kijken ..

Alvast bedankt voor jullie feedback

Mijn originele post was :

Goede dag allemaal.

Ik heb een probleem.
Ik ben bezig met het bouwen van een plan overzicht. Nou zou ik middels een sub (druk op de knop) orders willen binnen halen uit een database (lees andere excel sheet) gefilterd op week nummer.
In de database worden de orders weg geschreven vanuit een andere sheet. het week nummer en datum wanneer de order uitgevoerd moet worden wordt in deze database weg geschreven.

Het planblad zou dan middels een druk op de knop, de orders die in die week uitgevoerd moeten worden, automatisch binnen moeten halen.

Hoe kan ik zoiets het best aanpakken ?
(zie bijlage voor voorbeelden Bekijk bijlage Voorbeeld planning-Developer.xlsmBekijk bijlage Voorbeeld database orders-Developer.xlsx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan