Ophalen update

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Mijn schoonvader heeft gisteren de Windows Updates geinstalleerd die automatisch worden opgehaald. Na deze installatie kwam de volgende melding in beeld.

U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing
Dit exemplaar van Windows is niet als legitieme Windows software gevalideerd
.

Wat is hier aan te doen. Het was ook niet meer mogelijk om een systeemherstel te maken, terwijl deze dat ook automatisch doet.

Wat kan ik hier aan doen.

:mad:

Mijn schoonvader heeft gisteren de Windows Updates geinstalleerd die automatisch worden opgehaald. Na deze installatie kwam de volgende melding in beeld.

U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing
Dit exemplaar van Windows is niet als legitieme Windows software gevalideerd
.

Wat is hier aan te doen. Het was ook niet meer mogelijk om een systeemherstel te maken, terwijl deze dat ook automatisch doet.

Wat kan ik hier aan doen.

:mad:

Hoi,

Heeft hij die computer al lang? Is hij mogelijk opnieuw geïnstalleerd onlangs door een kennis of bedrijf?
Deze mededeling krijg je, als de geïnstalleerde versie van het besturingssysteem of MsOffice-pakket niet is ge-activeerd, al of niet omdat het een 'niet-legale' of al eerder op een andere computer geïnstalleerde versie betreft.

Arubaman: voor gratis ondersteuning m.b.t. update problemen heeft Microsoft een rechtstreekse servicepagina : klik hier.

Hoi,

Heeft hij die computer al lang? Is hij mogelijk opnieuw geïnstalleerd onlangs door een kennis of bedrijf?
Deze mededeling krijg je, als de geïnstalleerde versie van het besturingssysteem of MsOffice-pakket niet is ge-activeerd, al of niet omdat het een 'niet-legale' of al eerder op een andere computer geïnstalleerde versie betreft.

Hoi Arubaman,

Ik stelde deze vragen, omdat je schoonvader wellicht - onbedoeld - toch een niet-legale Windowsversie op zijn computer heeft staan. Dit blijkt vaak na een periode van een half jaar tot een jaar en in de regel is dan een versie van XP professional geïnstalleerd ......
Dat moet je wel uitsluiten, voordat je contact opneemt met Microsoft Nederland, want het is voor hen niet moeilijk vast te stellen of hiervan sprake is. En dan wordt je écht niet verder geholpen.

Nogmaals, vandaar deze vragen, de voorgestelde acties van crash en Pasja hebben alleen zin als je zeker weet dat het om een legale versie gaat, en niet als je 'er van uit gaat' dat dat zo is.

Microsoft biedt zelf een manier om de meldingen uit te schakelen.
Dat kun je alvast doen, totdat je een reactie van ze hebt gehad...
WGA uitschakelen

mvg leo

valse update

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie snelle reatie's.
Even voor alle duidelijkheid. Ik weet 100% zeker dat mijn schoonvader een legale versie heeft van Windows XP omdat ik het zelf online geregistreerd na installatie ervan toen hij de PC ongeveer 3 jaar geleden kocht.

Ik zal zo snel mogelijk Microsoft bellen voor verdere hulp.
Ik zal een bericht posten als het gelukt is.

Met vr. groet,

Arubaman
:cool:

Bellen gaat niet werken, daar krijg je geen hulp. Je moet ze mailen en wel in het linkje dat ik om 09.48 uur plaatste.

Ik zei bellen maar ik bedoelde dus inderdaad mailen...foutje bedankt.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan