Opheffen van de Doorsturen regel lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charlotte_h

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2006
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden voor de account van mijn moeder in haar Outlook 2002 een regel gemaakt, die stelde dat alle inkomende berichten zonder uitzonderingen zouden worden doorgestuurd naar haar Hotmail.

Ik weet niet meer precies HOE ik het heb gedaan, in ieder geval werkt het.

Nu willen we om diverse redenen dat er niks meer wordt doorgestuurd, met name omdat het hotmailadres niet meer wordt gebruikt, en een verzender van een e-mail naar mijn moeder een rebounce krijgt van haar hotmailadres, de indruk wekkende dat mijn moeder de e-mail niet heeft ontvangen, wat wel het geval is.

Ik heb de regel dus gewoon verwijderd, maar Outlook stuurt alsnog de e-mails door.

Wat moet ik nog meer doen om ervoor te zorgen dat Outlook niks meer doorstuurt? Moet ik wellicht ook iets in haar Hotmail veranderen, die ik voor het gemak nu weer heb heractiveerd?

Hoi,

Worden ze door outlook doorgestuurd op het moment dat ze zijn binnengehaald, of was er ook iets bij de provider van het mailadres van je moeder geregeld ..... ?

Er is niks bij de provider geregeld, dat weet ik wel zeker. Ik had het gewoon in Outlook ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan