Oplaadbare batterijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik wil een paar gewone oplaadbare batterijen kopen voor mijn draadloze Xbox 360 controller. Nu zit ik te twijfelen tussen de GP 2700 mAh en de Ansmann 2850 mAh. Ik heb al gezocht of er echt een beter is, maar heb dat niet kunnen vinden. Daarom nu hier mijn vraag. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,

Joren

Ik zou eerst de gebruiksaanwijzing erop na slaan, er zijn gevallen bekend dat sommige controllers niet met oplaadbare batterijen werken, of dat ook geld voor je XBOX 360 weet ik niet.

EDIT: dit las ik net nog op de XBOXnl site ...

In de draadloze controller kun je alleen de (meegeleverde) AA-batterijhouder met AA-wegwerpbatterijen of de (apart verkochte) Xbox 360 oplaadbare batterijen gebruiken.

Er zal waarschijnlijk wel verschil zitten tussen de oplaadbare batterijen en die Speciaal voor de XBOXcontroller

Laatst bewerkt:
Ik heb het gelezen.. iets verderop (in de handleiding) stond ook nog dat het gebruik van oplaadbare batterijen afgeraden wordt omdat de controller dan niet optimaal kan functioneren. Ik ga nu dus de oplaadbare batterijen speciaal voor de controller kopen.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan