Oplaadproblemen N73

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander101

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Beste allemaal.

Vorige week wilde ik mijn Nokia N73 opladen en tot mijn verbazing gebeurde er niets toen ik de lader erin plugde. Nu heb ik al 6 verschillende laders geprobeerd maar geen resultaat. Toen ben ik naar de KPN winkel gegaan waar ik hem vandaan heb en daar zeiden ze dat het aan de software zou liggen. 2 medewerkers zeiden hetzelfde dus ik mijn tel ge-update met de batterij van mijn vriendin. Geen resultaat.
Heeft iemand ook dit probleem gehad of heeft iemand een oplossing?

Bvd. Sander!

En heb je geprobeert om hem te Hard Resetten ? De volgende 3 toetsen indrukken ( groene knop , de * en de 3 gelijktijdig indrukken ) en ingedrukt houden en dan toestel aanzetten tot er oip het scherm FORMATEREN verschijnt en dan de 3 ( getal 3 ) toetsen loslaten en wachten tot het formateren voltooid is ! :thumb:

Ik zou als het nog niet is opgelost is naar een nokia service point gaan of de telefoon terug laten sturen, zodat ze daar en nieuwe software op kunnen zetten en misschien is er wel iets met de connector van je nokia.

Ik heb de harde reset geprobeerd maar ook geen resultaat. ( Sorry voor de late reacties, rij op buitenland met de truck!)

Ga maar naar de kpn terug. Bedankt voor het meedenken. Ik laat weten hoe het afloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan