Opladen ipod touch...Need Help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur95

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Hallo,

Ik heb vorige week donderdag mijn Ipod Touch binnengekregen. Heb gelijk alle muziek erop gezet en het dingetje werkte goed:thumb: Maar al snel merkte ik dat de Ipod na ong. 2 uur leeg was..terwijl op de Apple site dat het na volledig opgeladen te zijn 22 uur muziek kan afspelen. Gister heb ik mn ipod helemaal leeg gemaakt en vannacht helemaal opgeladen, maar na 7(!) nummers, ong. een uur muziek, is ie alweer helemaal leeg...
Ik baal als een stekker, want hij is net nieuw en na heel lang sparen heb ik hem eindelijk kunnen kopen. Heeft iemand tips? Moet ik hem terugsturen naar Apple?

Gr. Fleur

Bedankt voor de reacties :) Ik heb inmiddels de apple-service gebeld en de ipod wordt morgen opgehaald en naar apple verstuurd. Bij de apple-service zeiden ze dat dit best vaak gebeurd, en het valt gwn onder de garantie:D Ik ben benieuwd hoe ik hem terugkrijg :)
Greetz

Laatst bewerkt:
zou ik wel doen jha.. gewoon terug sturen en als hij dan binnen is gewoon helemaal opladen eerst en dan pas gaan luisteren

zou ik wel doen jha.. gewoon terug sturen en als hij dan binnen is gewoon helemaal opladen eerst en dan pas gaan luisteren

Maar de touch is al opgeladen als ie binnen is, dus je kan in principe meteen beginnen met luisteren! dat heb ik dan ook gedaan...

Ik heb nu een week de iPod touch en kan inderdaad vrij lang muziek afspelen zonder opladen. Maar dan staat het scherm natuurlijk wel uit (standaard instelling).

Als-tie na 2 uur al leeg is dan zou ik hem terugsturen!

Ron

Maar de touch is al opgeladen als ie binnen is, dus je kan in principe meteen beginnen met luisteren! dat heb ik dan ook gedaan...
reken mar niet dat hij is opgeladen hoor :rolleyes: meestal staat het ook wel op verpakking laadt eerst goed op.. dat heb je bij mobieltjes:D die batterij moet je ook eerst goed opladen ander wordt de batterij slechter van;):p

De iPod touch komt volledig opgeladen. Daar kan je bij Apple op rekenen:D:D

Je kunt nog proberen om opnieuw op te starten of te herstellen,
Dat doe je zo
Zo niet dan lijkt mij dat de Touch helaas defect is.

mvg leo

De iPod touch komt volledig opgeladen. Daar kan je bij Apple op rekenen:D:D

Dan vraag ik mij af wat voor accu er in zit want met de standaard Lithium-Ion batterijen is dat niet mogelijk. Tenzij Apple ze net voor dat ze ze naar de klant sturen opladen.

Een batterij loopt namelijk langzaam leeg tot een bepaald niveau (+- de helft) ook al doe je er niets mee. sterker nog als je batterijen opslaat (dus niet gebruikt) is het het beste om ze op dat niveau op te slaan. Aangezien Apple vast wel een voorraad IPods heeft liggen volledig geassembleerd en ook de accu op voorraad heeft liggen hebben ze dus de accu vermoedelijk ook op dat niveau opgeslagen.

Een nieuwe accu heeft vaak wel dat hij de 1e keer opladen heel snel opgeladen lijkt te zijn. Haal de accu van de lader en plaats hem opnieuw om het laden te hervatten.

Maar als jij hem al meerdere malen volledig leeg hebt gehad en daarna weer volledig hebt laten opladen zou ik hem gewoon terugsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan