Opladen Tablet Samsung 10,1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Humadgen

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
251
Hoi

Onze Tablet Samsung 10.1 laad dramatisch slecht op, sterker nog terwijl hij aan staat loopt de baterij verder leeg terwijl hij aan de oplader hangt, dus de enige oplossing lijkt helemaal uitzetten, dan opladen en vervolgens na 2 uur zelfde liedje.

Hij geeft ook demelding dat er wellicht ander dingen open staan die stroom kosten, maar hoe kan ik zien welke apps, of internet paginas open staan.
Ben wat dit aangaat echt wel een leek.

Dank jullie wel voor iedere tip
Humadgen
 
Er zitten onder aan je scherm drie knoppen, (back, home, recent apps) als je op de laatste klikt (recent apps) dan krijg je een lijst te zien van je laatst gebruikte apps, sleep deze naar links (of naar rechts, in iedergeval van het beeld af) om deze te sluiten. Je kan ook Du Battery Saver proberen. Hiermee kan je je batterij gebruik minimaliseren.

Misschien is de batterij gewoon stuk, ik weet de leeftijd niet van het apparaat, maar dit zou ook nog kunnen
 
Denk ook aan de synchronisatie-instellingen van je e-mail account(s).
Staat/staan die op Push mail, dan vreet dat batterij/accu. Zet dat dan terug op (bijv.) een synchronisatie van elke 15 minuten of zo.

Tijs.
 
Dank jullie wel. geloof dat deze tips al veel hebben geholpen.
Apparaat was nog geen half jaar oud dus de batterij kon niet echt slecht zijn leek me.
Grtnx
Humadgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan