Opladen van Garmin nüvi 1340T

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ri@
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ri@

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Hallo,
Vanmiddag heb ik een Garmin nüvi gekocht. Het is mijn eerste navigatiesysteem en ik heb totaal geen ervaring met zo'n ding. Om het te kunnen gebruiken moet de batterij tenminste 4 uur worden opgeladen. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we 4 uur achtereen in de auto rond gaan rijden om die batterij opgeladen te krijgen.
Er kan een USB-kabel worden aangesloten, maar kun de daar ook mee opladen en zo ja, hoe moet dat dan? Of moeten we terug naar de winkel voor een netadapter?
Wie weet raad?

Inderdaad schijnt er niets anders op te zitten dan het ding 4 uren in de auto aan te sluiten... (opladen via de USB kabel gaat niet)... of het accessoireset aanschaffen voor zo'n € 40 ... http://www.expansys.nl/garmin-travel-pack-for-nuvi-197319/ (Google vindt misschien een sympathiekere prijs...)

Erg zuinig van Nüvi dat ze niet eens een netadaptertje bijleveren..... :shocked:

Laatst bewerkt:
De gps shop heeft de adapter vanaf € 22,00
maar je kunt ook via de usb kabel aangesloten op je computer de batterij opladen.

Hartelijk dank voor jullie reactie. Gistermiddag toch maar een netstroomadapter gekocht voor € 15,40 bij Halfords. Nu het ding is opgeladen kunnen we pas goed zien wat de mogelijkheden zijn.
Opladen met de USB kabel aan de pc ging dus echt niet.

GARMIN Nuvi opladen met USB kabel:

Stop USB kabel achterin het toestel
Laat GARMIN opstarten…

Trek USB kabel uit en steek onmiddellijk terug in het toestel
Touch “ Agree “ of “ Akkoord “…
Click Aan/Uit knop naar links
Op scherm verschijnt: “ Batterij wordt geladen “

Volledig opladen kan enkele uren duren!
:cool:

Groetjes RefractorPhill

Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van meer dan een half jaar oud zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan