opleiding webdesign?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Ik zit nu op een MBO ROC ASA in amersfoort(ICT). En vorig schooljaar moesten we voor een vriend van de leraar die een eigen vakantie huisje had een website maken. De mooiste site werd daarvan online gezet en je kreeg er een cijfer voor. uit eindelijk kregen ik en me klas genoot de smaak te pakken en is het ons gelukt om de beste site te maken van de klas. www.hausohrenpesch.de Helaas mochten we nadat hij online stond niet verder er aan puzzelen. Het gastenboek doet het niet en bij de contact pagina weten we ook niet of deze werkt.

Nu moest ik vlak daarna een half jaar gaan stage lopen in een computer winkel. www.klik-automatisering.nl en daar heb ik vaak reclame folders voor gemaakt, actie kaarten voor bij de computers. en ik stelde ook voor om de website iets vrolijker te maken met daar ook aanbiedingen er op. Helaas wouden ze niet dat ik aan de website kwam. maar goed. ook deed ik elke week de nieuwsbrief maken en iemand anders stuurde deze dan weer op. (ging allemaal via via net als de website). Het is een kleine winkel met weinig klanten en ze hebben dus weinig geld tot hun beschikking.
Maar het ontwerpen van dit soort dingen vind ik zelf best leuk om te doen. Daarom wil ik volgend jaar ook hier mee verder gaan. Maar ik vraag me af van welke opleiding kan ik dan het beste gaan doen?
Ik doe nu Servicemedewerker ICT Niv. 2
ik kan volgend jaar niv. 4 gaan doen op MBO maar ik vraag me dus af welke opleiding.
Iemand van jullie een idee?
Multimedia vormgever?
Grafisch vormgever?
IT-mediaproductie?

Ik hoor het wel van jullie!!

Veel verstand heb ik niet van richtingen kiezen, maar multimedia vormgever komt qua naam het dichtst bij wat je wilt, denk ik.

Greetz : Jer:cool:en.

Multimedia vormgever doet me denken aan mijn HBO opleiding Communication & Multimedia Design (Waar ik mee gestopt ben overigens). Je kan dan denken aan webdesign, alle vormen van reclame (Flyers, folders, posters, banners, etc..). Ik denk dat je het best die richting kan kiezen.

Zijn er geen foldertjes beschikbaar waar precies uitgelegd staat wat welke richting inhoud? Of kijk even op de website van je school. :)

Kan jij van niveau 2 naar niveau 4 gaan? Wij moesten niveau 3 en daarna naar 4. (Begon zelf met niveau 3 op't MBO dus weet niet hoe dat zit.

Ik heb een diploma voor VMBO TL Economie met de vakken: Wiskunde, Natuurkunde, scheikunde, economie natuurlijk engels en nederlands... en daarom kan ik niveau 4 gaan doen.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan