tinovanommen
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 apr 2004
Goedemorgen,
Nu was er al een mooi topic met bovenstaande titel als titel.
Ik zag daar dat "edmoor" een ideale oplossing had geboden, waar ik erg blij mee ben. Deze opties automatiseren zijn fantastisch.
Ik wil nog 1 verzoek indienen;
En misschien omdat niet iedereen nu gaat terugkijken in het vorige topic, zal ik nog in het kort herhalen wat de bedoeling is.
Allereerst was dit de vraag (aug 2016);
Hallo allen,
Ik heb een werkblad per maand gemaakt met daarin 31 tabbladen voor elke dag.
Hoe krijg ik hier op bijv. tabblad 1 maandag 1-8-2016 te staan en automatisch opvolgend tot het 31e tabblad woensdag 31-8-2016.
Ik heb de datum in cel A1 staan.
Hoor 't graag en alvast bedankt voor de hulp
Senior member "edmoor" had hierop een link opgegeven die perfect inhaakte op de vraag.
Het enige verschil dat ik hier maak, is dat ik de weekenden niet nodig heb, ik ga ervan uit dat (als ik die knap in elkaar gezette formules zie) dit ook in een formule te zetten is.
Zou iemand die formule zodanig willen aanpassen, dat de zaterdagen en zondagen niet meegenomen worden?
Ik zou het bijzonder op prijs stellen.
Alvast bedankt,
Tino
Nu was er al een mooi topic met bovenstaande titel als titel.
Ik zag daar dat "edmoor" een ideale oplossing had geboden, waar ik erg blij mee ben. Deze opties automatiseren zijn fantastisch.
Ik wil nog 1 verzoek indienen;
En misschien omdat niet iedereen nu gaat terugkijken in het vorige topic, zal ik nog in het kort herhalen wat de bedoeling is.
Allereerst was dit de vraag (aug 2016);
Hallo allen,
Ik heb een werkblad per maand gemaakt met daarin 31 tabbladen voor elke dag.
Hoe krijg ik hier op bijv. tabblad 1 maandag 1-8-2016 te staan en automatisch opvolgend tot het 31e tabblad woensdag 31-8-2016.
Ik heb de datum in cel A1 staan.
Hoor 't graag en alvast bedankt voor de hulp
Senior member "edmoor" had hierop een link opgegeven die perfect inhaakte op de vraag.
Het enige verschil dat ik hier maak, is dat ik de weekenden niet nodig heb, ik ga ervan uit dat (als ik die knap in elkaar gezette formules zie) dit ook in een formule te zetten is.
Zou iemand die formule zodanig willen aanpassen, dat de zaterdagen en zondagen niet meegenomen worden?
Ik zou het bijzonder op prijs stellen.
Alvast bedankt,
Tino