[Oplossing] Krijg steeds smsjes van het nummer 7222

Status
Niet open voor verdere reacties.

DivoX

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Ik kreeg steeds smsjes van het nummer 7222 dat koste me 1,30 per sms en kreeg er ongeveer 2 a 3 per dag

Als je daar ook last van hebt sms dat "OFF" naar 7222 en dan krijg je 1 smsje terug en dan is het afgelopen

ik hoop dat ik hier meer mensen mee heb geholpen

mvg

DivoX

Die sms`jes krijg je niet zomaar... waarschijnlijk heeft iemand tijdens het uitgaan of iets dergelijks je mobiel geleent en 'ON' naar 7222 gestuurt....

Van zulke 'Grappen' hoor ik wel vaker...

nee kan niet want ik heb mobiel pas 1 week en nog niet uitgeweest of uitgeleend of iets dergelijk waarschijnlijk dat me provider telefoon nummer heeft verkocht ofzo heb ik ook wel wat vaker gehoord dat van die providers voor 1000 mobiele nummers 100 euro krijgen ofzo:S *** provider tele2

Jezus echt vaag,
Ik wou Nero 8.0 downloaden maar moest op zown site 1 sms zenden naar 7222.
Tja, ik d8 voor 1.50 ofzo doe ik het wel

Krijg ik opeens een raar berichtje terug met: "hoi hoi met wie heb ik het genoegen kreeg een woord in mijn berichtje maar dat is echt niet te omschrijven zou het nog een keer willen proberen"

Tja ik d8 erg onschuldig dus ik antwoorde maar gewoon.
Achteraf kreeg ik een rekening van 100 euro ofzo
Was het een meisje rond de 21. die midden in nederland woont met de naam "kara"

En ze bleef me idd maar aan het lijntje houden...

Maar goed, in iedergeval bedankt voor de tip ;)

Gr,
MteQx

7222 sms-jes

Ik heb het probleem dat ik steeds sms jes ontvangt wat mij steeds geld kost aangezien de mailtjes vanuit het buitenland worden verstuurd. Via mijn provider heb ik filters laten plaatsen maar niks helpt. Ook heb ik ,,OFF,, geplaatst maar ze gaan gewoon door. Het enigste wat helpt is een nieuw nummer aanvragen bij je provider, het kost je eenmalig 15 euro en ben je wel van die mailtjes af.
:thumb:

Laatst bewerkt:
sms

hallo divox bedankt voor de tip hoop dat het helpt want ik krijg ook van die smsjes weet niet waar ze mijn nummer vandaan halen maar uitgeleend of even weggeven heb ik mijn mobiel niet doe ik nooit. kijg van 7222 en van 4777 en van 41111. is te gek voor woorden. hoop dat het helpt. breakdancer382@hotmail.com

Die sms`jes krijg je niet zomaar... waarschijnlijk heeft iemand tijdens het uitgaan of iets dergelijks je mobiel geleent en 'ON' naar 7222 gestuurt....

Van zulke 'Grappen' hoor ik wel vaker...

Of het zijn van die vervelende sms diensten.
Met als bijvoorbeeld teksten zoals WIN een Iphone SMS Iphone ON naar 3636. En vervolgens zit je aan een abonnement vast, het is vaak lastig hier vanaf te komen.
Tip om te verkomen; Lees altijd eerste de ‘kleine letters’ onderaan die vervelende pagina's.

Het gaat jullie goed :thumb:

hallo divox bedankt voor de tip hoop dat het helpt want ik krijg ook van die smsjes weet niet waar ze mijn nummer vandaan halen maar uitgeleend of even weggeven heb ik mijn mobiel niet doe ik nooit. kijg van 7222 en van 4777 en van 41111. is te gek voor woorden. hoop dat het helpt. breakdancer382@hotmail.com

Hoi,

Ik weet dat het een tijd geleden is dat je dat berichtje gepost hebt, maar heb jij die smsjes van 41111 inmiddels op weten te lossen? Ik heb namelijk nu dat probleem en nergens is er een oplossing voor te vinden.
Je zou me er enorm mee helpen, hoop dat je het laat weten!

sms

hallo lauria, de oplossing voor mij was stuur een smsje OF naar 41111 als het goed is moet je dan een sms terug krijgen. en is het opgelost, als het niet helpt dan neem een ander nummer.hoop dat ik je kon helpen

Ik sluit deze topic, gezien de start van deze topic ergens in 2007 was, dus nu niet actueel meer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan