Devilkiller
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 aug 2013
Moet volgens mij simpel te maken zijn maar vind het maar niet :s
Heb een werkschema (zie bijlage) met datums en de werkjes.
Bedoeling is dat ik de tabel invul om bij te houden hoe ver ik sta met het werk.
"0" = Niet begonnen, opmaak is rood
"1" = Begonnen, opmaak is oranje
"2" = Afgewerkt, opmaak is groen
De opmaak lukt me wel want dat is niet moeilijk
Maar ik wil dat bijvoorbeeld:
"werk 1" start op 1 januari, dus ik vul daar een "1" in (komt oranje) maar dan moet automatisch het cijfer "1" worden ingevuld tot het einde van het datum bereik.
Op 3 januari vul ik een "2" in als het is afgewerkt. Vanaf die cel word het groen tot het einde van het datum bereik. Waarbij 1-2 januari in het oranje blijft (cijfer 1).
Bekijk bijlage Test.xlsx
Eerste tabblad is leeg met de juiste opmaak & legende. 2de tabblad is een visueel voorbeeld van hoe het er zou uitzien.
Heb een werkschema (zie bijlage) met datums en de werkjes.
Bedoeling is dat ik de tabel invul om bij te houden hoe ver ik sta met het werk.
"0" = Niet begonnen, opmaak is rood
"1" = Begonnen, opmaak is oranje
"2" = Afgewerkt, opmaak is groen
De opmaak lukt me wel want dat is niet moeilijk

Maar ik wil dat bijvoorbeeld:
"werk 1" start op 1 januari, dus ik vul daar een "1" in (komt oranje) maar dan moet automatisch het cijfer "1" worden ingevuld tot het einde van het datum bereik.
Op 3 januari vul ik een "2" in als het is afgewerkt. Vanaf die cel word het groen tot het einde van het datum bereik. Waarbij 1-2 januari in het oranje blijft (cijfer 1).
Bekijk bijlage Test.xlsx
Eerste tabblad is leeg met de juiste opmaak & legende. 2de tabblad is een visueel voorbeeld van hoe het er zou uitzien.