Hallo,
Ik heb maar een beperkte kennis van Excel maar ben toch begonnen aan een beheersysteem voor onze spaarkas.
Er zijn echter een paar dingen die ik graag zou invoegen maar waarvan ik niet weet hoe ik dat moet doen.
Indien er in een maand niet gespaard wordt zou ik graag zien dat: 1. dat vak rood kleurt
2.automatisch de boete ingevuld wordt
vb: C2 is het vak waar het gespaarde bedrag ingevuld wordt. Er is niet gespaard dus zet ik daar een 0. Dan zou dit vakje rood moeten worden. Bij P2 (in de kolom van de boetes) zou dan automatisch een 2 moeten ingevuld worden.
Kan iemand mij hierbij helpen aub?
Ik heb een 2007versie in het engels.
Mvg,
Tweetyke
Ik heb maar een beperkte kennis van Excel maar ben toch begonnen aan een beheersysteem voor onze spaarkas.
Er zijn echter een paar dingen die ik graag zou invoegen maar waarvan ik niet weet hoe ik dat moet doen.
Indien er in een maand niet gespaard wordt zou ik graag zien dat: 1. dat vak rood kleurt
2.automatisch de boete ingevuld wordt
vb: C2 is het vak waar het gespaarde bedrag ingevuld wordt. Er is niet gespaard dus zet ik daar een 0. Dan zou dit vakje rood moeten worden. Bij P2 (in de kolom van de boetes) zou dan automatisch een 2 moeten ingevuld worden.
Kan iemand mij hierbij helpen aub?
Ik heb een 2007versie in het engels.
Mvg,
Tweetyke