• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak cel automatisch overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijsdekker

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2011
Hallo
ik zit met een vraag ik ben aan het zoeken in een tabel en de waarde zoeken en in een andere cel weergeven lukt alleen nu wil ik de opmaak ook meenemen.

voorbeeld zie bijlage
het liefste wil ik een formule in excel en niet in VBA maar als het niet anders kan...

alvast bedankt.

Bijlagen

Met VBA code kan je er veel mee maken, maar met voorwaardelijke opmaak maar 3 of je moet een van de 4 wit laten dan lukt het wel ,maar dan heb je er feitelijk maar 3, dit voor versie 2003 ik weet niet hoe het is bij versie 2010.

mvg Jean-Paul

Jean Paul,

In office 2003 zit een limiet van 3 regels in voorwaardelijke opmaak. Alles versies daarboven (2007, etc.) is ongelimiteerd.

dus beste Matthijs, dit kan gerealiseerd worden met voorwaardelijke opmaak. Aangezien je een .xlsx bestand upload (= 2007 of hoger).

Succes

Dank jullie voor het snelle antwoord

ik had die manier zelf idd ook al gevonden ik had alleen gehoopt op een snellere invoer manier het zijn namelijk nogal veel cellen en veel verschillende invoer manieren.

Als je 1 cel gedaan hebt, zou je de $ tekens weg kunnen halen in de formules en dan de cel met "vulgreep" kunnen doortrekken naar beneden of opzij....

Is toch ook snel?

klopt alleen de cellen eronder verschillen in het echte bestand qua opmaak

bijv. B2 is geel en B3 kan wit zijn

hallo Mathijs,
misschien kun je een uitgebreider bestandje sturen.
dan krijg je (misschien) oplossingen die meer bij jouw exel probleem passen.
groet sylvester

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan