• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak cel overnemen bij celverwijzing

• Onderwerp starter Onderwerp starter HDs1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HDs1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2020
Wie kan me helpen om bij celverwijzing ook de opmaak mee te nemen.
zie excelfile als bijlage

ik wil dus in tabblad 2 verwijzen naar tabblad 1 maar ook de kleuren van de teksten op de juiste manier meenemen.
bio zonder additieven dus volledig in het groen
bio zonder additieven enkel bio in het groen.

in het voorbeeld als bijlage kom ik niet verder dan de celverwijzing die volledig zwart wordt getoond....

kan dat? hoe?

PS: dit is mijn eerste bericht hier, hoop dat dit ok is.

Bijlagen

Welkom op helpmij:)
Je moet beide bladen samen selecteren, als je dan een kleur aanpast in een blad wordt het ook aangepast in je ander blad.

Welkom op helpmij:)
Je moet beide bladen samen selecteren, als je dan een kleur aanpast in een blad wordt het ook aangepast in je ander blad.

Bedankt.
bizar, dit lukt bij de file die ik hier meestuurde, maar lukt niet bij mijn andere excelsheet (die ik hier moeilijk kan delen)

Waarom wil je de dezelfde gegevens in 2 verschillende tabjes hebben? Waarom al die verschillende kleurtjes in de tekst. Het maakt niets duidelijker en je kan er verder ook niets mee.

Code:
Private Sub Worksheet_Activate()
 Sheets(Array("Blad1", "blad2")).FillAcrossSheets Sheets("Blad1").Cells
    Application.Goto Cells(1)
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan