• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opmaak cellen beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Ik heb een kalender/planner opgemaakt die door verschillende gerbuikers wordt ingevuld. Keer op keer wordt daarin geknoeid met de opmaak (door knippen en plakken, ... Hoe kan ik de opmaak van cellen beveiligen. De achtergrondkleur en randen moeten intact blijven. Wel zou ik graag toelaten dat men vet schuinschrift en letterkleur kan gebruiken. Is dit op te lossen?

Alvast mijn dank

Rob

Zie eens bij Extra > Beveiliging > Blad beveiligen... > Celeigenschappen (vinkje uitzetten). Al dan niet paswoord meegeven.

Zie eens bij Extra > Beveiliging > Blad beveiligen... > Celeigenschappen (vinkje uitzetten). Al dan niet paswoord meegeven.

Even een toevoeging op Wigi
Zet wel even het vinkje uit in de cellen die de gebruikers wel mogen bewerken bij:
Opmaak > Celeigenschappen > Bescherming > Geblokkeerd

Even een toevoeging op Wigi
Zet wel even het vinkje uit in de cellen die de gebruikers wel mogen bewerken bij:
Opmaak > Celeigenschappen > Bescherming > Geblokkeerd

Klopt, bedankt voor de aanvulling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan