• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak cellen bij invoer gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digitoon

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Beste lezer,
Ik zit met een probleem dat misschien heel eenvoudig is maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik horizontaal in Cel A1 een tekst zet, in B1 een tijdstip en in D1 een tekst en sla dit op, dan zou ik graag als ik het document weer opnieuw open en ik vul bij C1 nu een tijdstip in, dat dan alle cellen (A1, B1, C1 en D1) een kleur (bijvoorbeeld rood) krijgen.
Ik heb al alles geprobeerd mt voorwaardelijke opmaak maar het lukt me niet. Misschien is er onder u iemand die weet hoe dit moet en dit op een eenvoudige manier aan mij uit kan leggen of misschien deze regels in een excel bestand aan mij kan mailen. Zou het zeer op prijs stellen.

Vriendelijke groet,

Toon

Formule voor voorwaardelijke opmaak:
Code:
=aantalarg(a1:d1)=4

Beste Cobbe, Ik heb jouw formule als eerste geprobeerd en het WERKT!!!
Heel erg bedankt voor je hulp. Ook HSV bedankt voor de inbreng maar ik ga niet verder zoeken en proberen want ik kan nu eindelijk mijn formulier opmaken.

Nogmaals dank.

Gr. Toon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan