Opmaak hoofdstukaanduiding

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Voor mijn werk maak ik veel worddoc's waarvbij ik gebruik maak van hoofdstukaanduidingen (stijlen en opmaak). Wat mij dan opvalt is dat de optie klein kapitaal niet aangevinkt kan worden. Dit geldt niet voor het lettertype van de tskt van de titel, maar voor de nummering. in de bijlage heb ik een voorbeeld gemaakt. wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt, emc.

Bijlagen

Hoi emc,
Waarom je klein kapitaal niet kunt gebruiken weet ik niet.
Maar om alles in hetzelfde lettertype te krijgen moet je de kop selecteren en dan via Opmaak en Opmaakprofielen het profiel van kop 1 wijzigen en wel door via Opmaak, het rolmenu te openen en de nummering te wijzigen in het lettertype dat je wilt. Daar kun je inderdaad geen klein kapitaal aanvinken.
Succes en als je iets meer weet over dat klein kapitaal, houd ik mij aanbevolen.
Marianne

Opgelet: engelstalige Word2000 op Win2000!

Als ik jouw document open en waar de cursor staat, kies: Format>Style... dan zie ik dat jouw Heading 7 style gedefinieerd is als:
Normal+Font: 12 pt, Bold, Small caps, Indent: Hanging 3 cm, Space before 12 pt after 3 pt, Level 7, Outline numbered, Tabs: 3 cm

(ik heb "small caps" in het rood gezet, om je erop te wijzen dat de style Heading 7 zo met small caps is ingesteld)

Als je die "small caps" niet wil, moet je op de <Modify...> knop klikken, dan Format>Font... kiezen en daar zorgen dat "Small caps" NIET aangevinkt staat.
Probleem opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan