• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak meenemen in keuzevel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roland88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2012
Hallo,

Ik wil graag dat niet alleen de tekst, maar ook de opmaak wordt meegenomen in de keuze cellen (de witte omlijnde cellen in het voorbeeld document). Dit zou niet kunnen omdat het validatie cellen zijn. Is er dan misschien een andere methode om dit effects te bereiken?

Met vriendelijke groet, Roland

Bekijk bijlage Voorbeeld_keuzecel.xlsx

Beste Roland88,
Ik hoop dat je dit bedoeld...
Bijgaand bestand is gemaakt met voorwaardelijke opmaak. Aangezien je een .XLSX bestand upload vermoed ik dat je Office 2007 of hoger hebt maar als dit niet zo gaat het niet werken.
(tot Excel 2003 kon je maar 3 regels hebben met voorwaardelijke opmaak en vanaf 2007 is dat onbeperkt).

Ik heb ook niet alle "criteria's gedaan, maar dit geeft je wel een indruk dat het kan. Klik bij voorwaardelijke opmaak op Regels Beheren en gij zult zien :)

Succes

Bijlagen

Aan de hand van de "opgelost" status ga ik ervan uit dat je vraag opgelost is!?!?!
Fijn dat het even gemeld wordt...

Enne.... graag gedaan hoor... :confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan