• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opmaak meerdere kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frapiet

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2016
Bekijk bijlage voorwaardelijke opmaak.xlsx

Beste forumleden,

Mijn bestandje voor de schaakuitslagen werkt uitstekend. kolom c3:c27 en e3:e27 zijn de invulkolommen. Deze kleuren rood als hetzelfde cijfer (uit kolom a3:a27) wordt ingevoerd. Nu wil ik heel graag dat in de kolom a3:a27 het cijfer lichtgroen kleurt als deze in de kolommen c3:c27 en e3:e27 wordt ingevoerd. Ik ben al lang naar een formule aan het zoeken maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen?

Beste VenA,

Hartelijk dank voor je reactie. Mijn vraagstelling was waarschijnlijk te onduidelijk. De oorspronkelijke code in de kolommen c en e werken uitstekend. Dat wilde ik graag zo laten. (zie eerste bijlage) Wat ik er graag bij wilde is dat als het cijfer uit kolom a3:a27) eenmaal voorkomt in de kolommen c3:c27 en e3:e27 deze dan groen kleurt. Dus bv ik vul in c18 een 1 dat cel a3 dan groen kleurt, of in cel e6 een 16 , dan zou a18 groen moeten worden. Hopelijk is het nu wat duidelijker en kun je me alsnog verder helpen. vriendelijke groet

Fantastisch, werkt precies zoals ik het bedoeld had. Hartelijk bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan