Opmaak Memovelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpfaas

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Hoi,

sinds enige tijd ben ik bezig met het ontwerpen van een Frontpage website, waarvan de content in een tabel van een Access database is opgeslagen. (ID, categorie, titel, content)

binnen een paar uur had ik alles "draaiend", en kon ik aan het opmaken van de output beginnen.

ook dat is een fluitje van een cent, op één ding na!

ik krijg het namelijk niet voor elkaar dat netjes te laten gebeuren...

ik heb de hele output "gevangen" in een tabel die ik een vaste breedte van 800 pixels heb gegeven.

maar nu komt het: bij het kiezen van een opmaak voor het memoveld "content", vervalt bij alle opties op één na de hele opmaak, alle regeleinden verdwijnen en ik eindig met één bonk tekst, en da's natuurlijk niet de bedoeling.

alleen bij de optie "opgemaakt" blijven die intact, maar dan vertikt ie het dus om binnen de tabel te blijven, en rekt die op tot duizenden pixels breed....

hij kent dus blijkbaar OF helemaal geen opmaak, OF hij kent geen automatische terugloop...

OF frontpage denkt dat ik het niet meen als ik zeg dat een tabel 800 pixels breed moet zijn en blijven...

weet iemand hier wat ik daar eventueel aan kan doen?

en zeg nou niet "bestel een sql server cd", of "ga toch naar php en mysql", want die cd kan ik niet betalen, en ik ben technisch onvoldoende onderlegd om alles met het handje te kunnen doen.

ik kan leuk rondklikken in frontpage, hele leuke dingen maken, en zelfs code lezen en een beetje aanpassen, maar daar houdt het mee op.

groetend,

Richard Faas

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan