Opmaak probleem Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Word 2003

In heb een document wat op elke pagina, behalve de eerste heeft:
Koptekst
Voettekst
Achtergrond watermerk
Paginanummer

Op alle pagina's:
Achtergrondkleur

Nu wist ik niet hoe ik het deed, maar zo moest het ook.. (het ontbreken van het watermerk op de eerste pagina bedoel ik). Ik zit nu met een ander document met het probleem dat het watermerk op álle pagina's verschijnt, dus ook de eerste.

Iemand suggesties?

EDIT:
PS: Als ik nu in het document waar het watermerk op de eerste pagina ontbreekt, het watermerk weghaal en weer toevoeg, staat het op op álle pagina's (dus ook de eerste).
EDIT2:
Ik schijn zelfs twee watermerken te hebben.. Als ik de tekst aanpas en een letter toevoeg, dan wijzigt ie niet maar voegt 'ie een 2e watermerp bovenop de eerste :confused:.
EDIT3:
Als ik instel "geen watermerk" heb ik nog steeds een watermerk..
EDIT4:
Het is gelukt maar... Hoe.. Heeft ermee te maken door een watermerk in te stellen als de cursor op pagina 1 staat, daarna veranderen (letter toevoegen), daarna watermerk toevoegen op de tweede pagina, daarna de eerste weer weghalen.. Pff :confused:.

Laatst bewerkt:
EDIT4:
Het is gelukt maar... Hoe.. Heeft ermee te maken door een watermerk in te stellen als de cursor op pagina 1 staat, daarna veranderen (letter toevoegen), daarna watermerk toevoegen op de tweede pagina, daarna de eerste weer weghalen.. Pff :confused:.

als het probleem is opgelost, zet dan de vraag ook op opgelost. m.i. kan je zulke dingen gemakkelijk oplossen met sectie-eindes en dan de kop-/voettekst van elkaar loskoppelen.

steven

als het probleem is opgelost, zet dan de vraag ook op opgelost.
*knipper knipper*
Ik ben hier al langer dan het opgelost systeem...

m.i. kan je zulke dingen gemakkelijk oplossen met sectie-eindes en dan de kop-/voettekst van elkaar loskoppelen.

steven
Iets concreter graag, want ik heb al met sectie- en paginaeinden zitten spelen.
We praten hier niet over een kop/voettekst maar over een watermerk.

je kan een afbeelding ook als watermerk in een koptekst plaatsen en dan kan je spelen met sectie-eindes. anders moet je eens een fictief voorbeeldje erbij zetten.

steven

Opmaak
Achtergrond
Afgedrukt watermerk

Maar het is nu opgelost.. vroeg me af of er een goede methode voor was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan