• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opmaak probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucilius

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Ik zou graag een cel opmaken met daarin 2woorden waarbij de 2 woorden gescheiden worden door een diagonaal.
Daarnaast wil ik het woord dat boven de diagonaal staat rechtsuitlijnen en het onderste woord links uitlijnen.

Het onderste woord plakt tegen de onderkant en het bovenste tegen de bovenkant van de cel.

Voorlopig slaag ik er enkel in te maken wat in het attachement zit.
Ik zou dus graag weten hoe ik het bovenste woord naar rechts krijg en het onderste naar links.
http://www.mysharefile.com/v/1356903/voorbeeld.xls.html

Beste Lucilius,

Spaar je de moeite. Wat je wilt kan misschien met behulp van spaties, maar zodra de kolom breder of smeller wordt, dan ga je de mist in.
Wat je moet doen is vier cellen pakken, daarin een diagonaal zetten, en de zoorden in verschilende cellen zodat je iedere cel apart kunt uitlijnen.

Overigens kan ik het bestand niet vinden via de gegeven hyperlink.

Richard

Beste Lucilius,

Spaar je de moeite. Wat je wilt kan misschien met behulp van spaties, maar zodra de kolom breder of smeller wordt, dan ga je de mist in.
Wat je moet doen is vier cellen pakken, daarin een diagonaal zetten, en de zoorden in verschilende cellen zodat je iedere cel apart kunt uitlijnen.

Overigens kan ik het bestand niet vinden via de gegeven hyperlink.

Richard

ik heb 4 cellen genomen, daar een diagonaal ingezet, maar dan? wat moet je dan doen?

ik snap niet hoe je de 4 cellen apart kan gaan uitlijnen als je ze samenneemt.

en voor het bestand moet je gewoon even wachten en na een aantal seconden kan je erop klikken, linksboven op de site.

Hi luculius,

Bijlage met aparte cellen en een lijn tussen de linkerbovenhoek van de bovenste cel en de rechterbenedenhoek van de onderste cel.

Maar ook hier zoals Richard meldde, wanneer de breedte van de kolom wijzigt ga je de mist in.

Greetz,

Joske

Bijlagen

Beste Lucilius,

Lijkt mij ook het beste dat je kan doen.

Selecteer de eerste en vierde cel met Ctrl, zet een diagonaal erin en volg de rest van de uitleg van Richard. Wel is er het nadeel dat als je de breedte van de kolommen wijzigt, dat de diagonaal dan niet in de 2 kolommen dezelfde helling heeft.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan