Opmaak standaardbrief beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitvision

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Ik ben met een standaardbrief al een tijdje aan het stoeien. De bedoeling is een word document (sjabloon) zo te maken dat ik de kop- en voettekst kan beveiligen tegen bewerken en dat ik geplaatste logo's en afbeeldingen fixeer op de pagina en dat gebruikers deze niet zomaar kunnen verplaatsten. Ook alle opmaakstijlen (marges e.d.) moeten worden vastgezet. Alleen de inhoudelijke tekst moet worden aangepast.

Daarnaast wil ik bepaalde tekstgedeelten zoals adres en aanhef en datum referentienummer enz... 'vastzetten' op een pagina waardoor ALLE uitgaande brieven dezelfde uniformiteit uitstralen. Hierbij wil ik eigenlijk kleur en lettertype oom standaard houden zodat dit niet zomaar gewijzigd kan worden. Wachtwoord voor deblokkeren is niet belangrijk het gaat er om dat gebruikers niet per abuis een logo verplaatsen of de plaats van de kop en voettekst aanpassen.

Mocht dit niet helemaal duidelijk zijn kan ik een voorbeeld uploaden.

Alvast bedankt,

Christian.

Dan moet je er een formulier van maken, met beveiligde en onbeveiligde secties.

Dat is een optie die ik nog niet heb bekeken. Ik ga even aan de slag. Ik houd de vraag nog even open en ga eerst even puzzelen. Mocht het inderdaad werken gaat deze naar 'opgelost'

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan