Opmaak van kop strekt zich uit naar voorgaande pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biff2liff

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Ik heb een tekst waarin ik de koppen wil markeren om er een inhoudsopgave van te maken. Het probleem is dat de kop-opmaak zich uitstrekt naar de laatste regel van de voorgaande pagina. Omdat mijn Kop 1 in een grijze balk staat staat er ook een grijze balk onderaan de voorgaande pagina.

Als ik een harde return geef bovenaan de nieuwe pagina dan is het probleem opgelost, maar ik wil niet dat elke kop een regel lager staat dan bedoeld. Steeds als ik die harde return weghaal dan komt de grijze balk weer op de voorgaande pagina te staan.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe dit op te lossen is? Ik wilde een stukje van mijn document bijvoegen ter illustratie, maar het lukte niet om dat te uploaden. Als ik op 'upload' klik in het Toevoegen venster dan gebeurt er niets.

Ik werk met Word 2003.

Alvast bedankt voor eventuele hulp.

Die versie (2003) heb ik (privé) overgeslagen, maar volgens mij is dit in geen enkele versie erg verschillend. Heb je al geprobeerd om aan het eind van die vorige pagina, staande 1 positie rechts van het laatste teken op die pagina (Vermoedelijk een . -puntje- aan het eind van de zin, een Ctrl-Enter te genruiken?
Daarmee forceer je een harde nieuwe pagina.

Laatst bewerkt:
Hoi gast0225,

Ik gebruik wel harde pagina-eindes, die hebben geen effect op dit probleem. De laatste regel van de voorgaande pagina wordt ook bij een ctrl+enter opgemaakt als/met Kop1.

Wat gebeurt er als je aan het eind van de vorige pagina eerst eens 2x op de Enter drukt, dan 1 Enter met de cursor teruggaat en daar een 'platte alinea' opmaak kiest (terwijl het het einde alienateken geselecteerd hebt) en dan vervolgens ná de volgende reeds gemaakte Enter een Ctrl-Enter te geven en dan de kop probeert aan te maken op de nieuwe pagina?

Wat gebeurt er als je aan het eind van de vorige pagina eerst eens 2x op de Enter drukt, dan 1 Enter met de cursor teruggaat en daar een 'platte alinea' opmaak kiest (terwijl het het einde alienateken geselecteerd hebt) en dan vervolgens ná de volgende reeds gemaakte Enter een Ctrl-Enter te geven en dan de kop probeert aan te maken op de nieuwe pagina?

Heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet.

By the way, weet iemand waarom ik mijn bestandje niet geupload krijg? Ik klik op Toevoegen, selecteer het bestandje dat ik hier neer wil zetten en druk dan op Uploaden en dan gebeurt er steeds niets. Ik gebruik Firefox, heb het ook een keer met IE geprobeerd en die liep erop vast.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan