Opmaak weg na kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Echt ik wordt gek van dat Word. Zo vaak gebeurt het dat je een text kopiert uit een ander programma, in mijn geval een website bijvoorbeeld, en als je het dan vervolgens plakt in Word is de hele opmaak weg. Geen hoofdletters, bullets, diktes, grotes enzovoort.. IS hier een manier voor om dit te omzeilen? Ik wil gewoon in Word zien, dat wat ik heb gekopierd... !

Thanks.

Je ziet ook wat je hebt gekopiëerd... namelijk de tekst. Alle onderliggende HTML opmaakcodes van een website zijn niet te zien en worden dus ook niet gekopiëerd.

Als dat zo is, waarom lukte het me dan wel met dezelfde tekst in Word 97...terwijk ik nu 2003 heb?

Bekijk de bijlage, komt van deze website en is in word 2003 geplakt.

Laatst bewerkt:
Ja dat is ook niet helemaal zo als het hoort.. maar goed dit is een forum en een stuk dynamscher dan de statische tekst die ik wil kopieren.. ik snap wel dat je niet zomaar alles over kan nemen..maar ik snap niet waarom hij het wel in '97 deed maar niet in 2003...

Geef eens een site en dan probeer ik daar ook nog een keer.
Misschien heb ik mijn 2003 instellingen wel anders staan dan jij.

bekijk de bijlage zou ik zeggen.

Laatst bewerkt:
he, das niet eerlijk...!
hoe heb je dat gedaan dan?

als ik dat doe komt alles in Arial 12 te staan helemaal links uitgelijnd....

met de muis selekteren
dan ctrl-c en dan een leeg word document openen en dan plakken via ctrl-v

Probleem opgelost.. weet je waar het nu aan lag?

Aan mijn browser.. Ik gebruik Opera en die ondersteund dat blijkbaar niet of zo, want in IE gaat het idd wel... Stom.
Wel beetje raar dat Opera dit niet aan kan, omdat het voor de rest erg uitgebreid en veelzijdig is...

Maar goed, ik heb hem nu, bedankt voor je hulp puppie!

Graag gedaan en tot de volgende vraag.

Geplaatst door Allard
Probleem opgelost.. weet je waar het nu aan lag?

Aan mijn browser.. Ik gebruik Opera en die ondersteund dat blijkbaar niet of zo, want in IE gaat het idd wel...
Hm, dan lag dat ook bij mij. Gebruik ook Opera...

Aha kijk, nou dan hebben we jou ook weer mee geholpen...zo werkt een forum op zn best :D

Daarom kijk ik er ook zo graag ;)

Succes met je document!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan