Opmerking invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Vroeger kon ik bij Office 97 een woord selekteren vb in het geel om een opmerking -lees geheugensteuntje, bij te voegen. Deze werd niet meegeprint en dit was heel handig omdat ik een document met 13 blz heb waarvan het eerste vb 2 keer moest uitgeprint worden, het tweede blad vb 1 op blauw papier en 2 op geel papier. Zo wist ik altijd direkt hoe het document moest geprint worden. Nu heb ik Office 2003 en als ik mijn doc open, staat de opmerking rechts op mijn blad, met een stippellijn naar het geselekteerd woord. Dit wordt ook uitgeprint. Die ballon kan je afzetten, ok, maar dan nog wordt het geselekteerd woord gemarkeerd afgedrukt. Hoe los ik dit op? Bestaat hier een andere oplossing voor?

Alvast bedankt,

Johny :confused:

Ondertussen ben ik toch iets verder gekomen. Ik moet enkel nog een optie vinden om de gekleurde tekst (kleur van auteur) niet mee af te drukken.
Iemand? :(

Dit kun je doen op de werkbalk redigeren (beeld, werkbalken, redigeren)

Kies hier in de eerste optie voor uiteindelijk.

Ja, zover ben ik ook al gekomen hoor. Maar de gekleurde tekst (of woord) zou moeten zichtbaar blijven op het scherm, maar mag niet afgedrukt worden. Anders moet ik die handeling 13 keer herhalen.
Tot bedankt voor uw reactie.
Zouden er nog andere opties zijn? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan