Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij dat je dan niet helemaal op de juiste manier werktAls je in grote documenten samenwerkt en bij elke opmerking van anderen een bericht krijgt is dat wat overkill.
Helemaal uitleggen hoe of wat over mijn werk gaat hier wat ver, maar wij zijn juist erg blij met samenwerken in documenten omdat ons dat veel tijd en overleg scheelt. De opmerkingen zelf zijn erg handig, maar per opmerking een mail ontvangen dan weer niet.Lijkt mij dat je dan niet helemaal op de juiste manier werkt. Word documenten zijn op grond van de intrinsieke kwaliteiten van het programma bepaald niet ingewikkeld; als je met meerdere mensen aan één document werkt, zie je de wijzigingen per gebruiker toch al wel. In een Excel bestand ligt de 'moeilijkheidsgraad' een stuk hoger, en is het plaatsen van opmerkingen wellicht ook nuttiger.
Opmerkingen in Word zijn m.i. hooguit aanvullend. Als je zóveel opmerkingen krijgt dat je er gek van wordt, lijkt het mij handiger om even een overlegje met de betreffende personen te beleggen.
According to description, you want to turn off email notifications for replies to comments in a Word document. If the file is hosted in OneDrive, the receiver can choose not to receive such email notification. By default, OneDrive will send the email, it is up to the people in your organization to decide whether they want to receive the emails or not.
To turn off the email notifications in OneDrive.
1. Sign in to www.office.com and select OneDrive from App launcher
2. In OneDrive select OneDrive Settings (gear icon)
3. Open Notifications Settings. Slide the toggle to off for "Email notifications when other reply to your comments" and “Email notification when others comment on my document”.
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.