pandora
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2001
- Berichten
- 237
Al een paar dagen ben ik op zoek naar een progje dat ik zou kunnen gebruiken op mijn werk en dat dezelfde functie biedt als in Excel de functie 'opmerking invoegen'
Ik bedoel dus dit:

Zoals zovelen ontvang ik tig mailtjes per dag.
Deze kan ik vrijwel nooit in één keer afhandelen omdat ik daarvoor meestal diverse mensen moet benaderen, fouten uit documenten moet halen en/of eerst vertalingen regelen.
Nu zou het zo vreselijk handig zijn als er een pop-up schermpje bestond waarin ik opmerkingen kon plaatsen over de stappen waar aan gewerkt wordt.
Ik heb Notes4Outlook gevonden, dat zou wel voldoen maar ik heb niet zoveel zin om 30,- uit te geven aan een progje voor op het werk, dus bij voorkeur freeware.
Ik bedoel dus dit:

Zoals zovelen ontvang ik tig mailtjes per dag.
Deze kan ik vrijwel nooit in één keer afhandelen omdat ik daarvoor meestal diverse mensen moet benaderen, fouten uit documenten moet halen en/of eerst vertalingen regelen.
Nu zou het zo vreselijk handig zijn als er een pop-up schermpje bestond waarin ik opmerkingen kon plaatsen over de stappen waar aan gewerkt wordt.
Ik heb Notes4Outlook gevonden, dat zou wel voldoen maar ik heb niet zoveel zin om 30,- uit te geven aan een progje voor op het werk, dus bij voorkeur freeware.
Laatst bewerkt: