• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmerking uitprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert1967

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Hallo

ik heb in excel op een cel een opmerking gezet
en die wil ik ook meeprinten
hoe moet ik dat instellen?

wilbert

Uit de HelpFile

Klik op het werkblad.
Als u de opmerkingen wilt afdrukken op de werkbladpositie waar deze worden weergegeven, moet u eerst de opmerkingen weergeven die u wilt afdrukken.
Als u één bepaalde opmerking wilt weergeven, klikt u met de rechtermuisknop op de desbetreffende cel. Klik vervolgens op Opmerking weergeven in het snelmenu. Als u alle opmerkingen wilt weergeven, klikt u op Opmerkingen in het menu Beeld. Waar nodig kunt u overlappende opmerkingen verplaatsen en het formaat hiervan wijzigen.

Werkwijze

Klik op de rand van het vak met de opmerking zodat de grepen (formaatgreep: een van de puntjes of vierkantjes op de hoeken en zijden van een geselecteerd object. Sleep de formaatgrepen als u het formaat van het object wilt wijzigen.) worden weergegeven:

Voer een of meer van de volgende handelingen uit:
Als u de opmerking wilt verplaatsen, sleept u de rand van het vak met de opmerking.

Als u het formaat wilt wijzigen, sleept u de grepen die aan de zijkanten en op de hoeken van het vak met de opmerking worden weergegeven.

Klik op Pagina-instelling in het menu Bestand en klik op het tabblad Blad.
Voer een van de volgende handelingen uit:
Als u de opmerkingen wilt afdrukken op de positie waar deze worden weergegeven, klikt u op Zoals weergegeven op het blad in het vak Opmerkingen.

Als u de opmerkingen aan het einde van het blad wilt afdrukken, klikt u op Einde blad in het vak Opmerkingen.

Klik op Afdrukken.
Mvg

Piet

Ik heb een engelse versie dus mijn vertaling kan fout zijn:

File -> Page Setup -> Sheet -> Comments
Bestand -> Pagina Instelling -> Blad -> Opmerkingen

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan