• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmerkingen in Excel zijn ineens verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dokus11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2016
Berichten
3
Help!
Ik had in een werkblad van Excel in heel veel cellen opmerkingen ingevoegd.
Nu ik het bestand opnieuw open, zijn de opmerkingen verdwenen (en de rode driehoekjes ook).
Ik heb het bestand tussendoor ook een keer met Libre-office geopend, maar dat maakte tot voor kort niet uit volgens mij voor de ingevoegde opmerkingen.
Hoe kan het dat alle opmerkingen verdwenen zijn??? Wie kan mij helpen? Ik heb de opmerkingen echt nog nodig!

Vriendelijke groet,
Nicole
 
Kan het zijn dat je het document per ongeluk hebt opgeslagen?
Daarnaast zie ik dat er eind september een nieuwe release is geweest van Libre Office. Mogelijk dat daarin iets is omgevallen?

Sowieso vrees ik dat als je geen backup hebt je de opmerkingen niet terug krijgt ...
 
Beste Peter,
Dank je wel voor je snelle reactie.
Ik heb het document inderdaad opgeslagen. En heb ook een kopie op een stickje gezet, maar overal zijn de opmerkingen verdwenen. De waardes die ik in de cellen ingevoerd had, staan er nog wel (gelukkig).
 
Deze nog wel gevonden en er staan interessante stukken tussen. Kijk hier ook even naar.
Ik zag snel staan ga naar zoeken en selecteren > Opmerkingen en het onderstaande las ik dit zit onder de grote Office-knop > Opties voor Exel > Het is Engels maar te begrijpen. Ik heb geen verstand van Excel en je moet zelf beoordelen wat je uitvoert.

Try this

1. go to excel file

2. click file -> select excel option

3. click advance -> scroll down till see the display setting

4. in "for cell with comments, show:"

5. As default it will tick as "indicators only, and comments on hover"

6. tick the third option "comments and indicators" -> save and exit the option window

7. then open excel option again

8. in display setting set back to "indicators only, and comments on hover"

9. save and exit the excel option

10. file back to normal and comments will appear

however insert comment and save close the file then reopen file the comment is appear.
 
Dag Senso,
Dank je wel voor je reactie. Helaas is het me nog niet gelukt, Wel blijkt dus dat ik niet de enige met dit probleem ben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan