• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmerkingen in Excel ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi.
1) Als ik een opmerking open staat daar altijd mijn gebruikers naam links bovenin. Dit hoeft voor mij niet. Kan ik die daar standaard weg laten halen? Ik weet inmiddels dat die keuze bij voorkeuren staat. Maar als ik hem daar weg haal zeurt excel bij de volgende opstart over het invullen van deze naam. Ik kan wel doorzetten zonder dit in te vullen maar wat zijn dan de gevolgen t.a.v. de reeds gemaakte excel bestanden en de nog nieuw te maken bestanden.

2) Eenmaal een opmerking geplaatst (en laten verbergen) zie ik in de r-bovenhoek van die cel een rood pijltje ter herinnering aan die opmerking. Kan ik die pijl per cel ook een andere kleur gaan geven. Dat zou mij n.l. beter uitkomen.

Doei, Dump.

En als je nu een spatie als usernaam invult? Wie weet werkt het.

Bij mijn weten is het gekleurde hoekje niet te wijzigen.

Bij mijn weten is het gekleurde hoekje niet te wijzigen.

Dat kan idd niet, al heb ik ooit wel code gezien om een wit driehoekje (automatisch) aan te maken en dat net over het rode te plaatsen. Alleen kan ik die code niet direct meer terugvinden :( Zoek eens op Google als je dit wilt hebben.

Ik ga die spatie is uit proberen maar zijn er nog gevolgen voor de reeds al aangemaakte excel bestanden?

En met die code ga ik lekker niet aan de gang. Hahaha. Ik ben maar een leek. Dan bedenk ik wel wat anders. Evenzogoed bedankt voor de tip.
Doei, Dump.

Ik ga die spatie is uit proberen maar zijn er nog gevolgen voor de reeds al aangemaakte excel bestanden?

Hangt ervan af. Gebruik je dat ergens in je bestanden? Als je het nergens gebruikt is er geen probleem.

En met die code ga ik lekker niet aan de gang. Hahaha. Ik ben maar een leek. Dan bedenk ik wel wat anders. Evenzogoed bedankt voor de tip.
Doei, Dump.

Jij doet wat je wilt natuurlijk. Al is het niet omdat je een leek bent dat je niet mag bijleren... Daarvoor zijn we hier toch niet? Bedenk gerust iets anders. Als je iets vindt horen we dat graag van jou.

Beste groeten

Wigi

Jawel, er zijn al meerdere excel bestanden waar het in voorkomt.

Het is niet zo belangrijk dat tekentje. Het was leuk als dat zo veranderd kon worden maar nu bedenk ik daar gewoon wat anders voor.
Doei, Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan