• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opmerkingen zichtbaar houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janemmers

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2001
In de bijlage heb ik een bestand gemaakt waarbij in een van de cellen een opmerking is gemaakt.
Na rij 1 is een titelblokkering geplaatst. OP het moment dat je naar beneden gaat scrollen verdwijnt een deel van de opmerking. Op welke wijze kan de opmerking in beeld blijven
Bekijk bijlage opmerkingen.xlsx

Maak het opmerkingvenster breder en schik uw gegevens zo dat ze daarin passen.

Hoi Jan,
Met een kleine userform en een paar textboxen kan je ook iets leuks verzinnen
Zie voorbeeldje
Open de userform via de knop en klik dan maar eens op cel D1 Of C1 en je kan scrollen zoveel je wilt

Bijlagen

Hoi Jan,
Met een kleine userform en een paar textboxen kan je ook iets leuks verzinnen
Zie voorbeeldje
Open de userform via de knop en klik dan maar eens op cel D1 Of C1 en je kan scrollen zoveel je wilt

Is een mogelijkheid die ik gedachte houd. Dank daarvoor. Mijn voorkeur gaat in eerste instantie uit naar het opmerkingenvenster in beeld houden ook tijdens het scrollen.
Ik heb geen invloed op hoeveel en op welke wijze tekst in het opmerkingenveld wordt gezet. Ik stel de grootte van het opmerkingenvenster zodanig in dat dit afhankelijk is van de tekst die er in komt.
Moet deze niet afgebroken worden door de titels die geblokkeerd zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan